IGTD SZKOLENIE

IGTD Szkolenie z elementami warsztatu z zakresu wybranych elementów komunikacji, asertywności, strategii radzenia sobie ze stresem, negocjacji oraz motywowania pracowników.

Szanowni Państwo,

Mamy przyjemność zaoferować Państwu szkolenie z elementami warsztatu z zakresu wybranych elementów komunikacjiasertywności, strategii radzenia sobie ze stresemnegocjacji oraz motywowania pracowników.

W naszej pracy ogromny nacisk kładziemy na praktyczne aspekty przekazywanej wiedzy – uczestnicy naszych szkoleń mają zostać wyposażeni w konkretne narzędzia gotowe do wykorzystania zarówno w działalności gospodarczej jak i życiu prywatnym.

 

PROGRAM
Zakres szkolenia z elementami pracy warsztatowej

Oferowane szkolenie trwa 2 dni (w sumie 16 godzin) i obejmuje następujące zagadnienia:

Komunikacja interpersonalna

Dzięki treningowi z zakresu komunikacji uczestnicy będą potrafili:

  • skutecznie, przyjaźnie i partnersko komunikować się wprost na poziomie zadaniowym (fakty) i emocji (relacje)
  • świadomie i empatycznie rozpoznawać swój i innych styl komunikowania się, dostosowywać własny przekaz z wykorzystaniem metaprogramów
  • usprawniać jakość komunikacji przez parafrazę, zadawanie pytań i weryfikację przekazu
  • dbać o prostotę, trafność, zwięzłość komunikatów
  • dostosować pozawerbalne treści komunikatów, np. mowę ciała, dystans, tembr głosu do przekazu słownego
Asertywność

Dzięki szkoleniu z asertywności uczestnicy:

  • poznają właściwą ideę asertywności, nauczyć się kształtować i pielęgnować zachowania asertywne
  • poznają w jaki sposób wyrażać własne emocje w sytuacji konfliktu z zachowaniem szacunku wobec siebie i innych
  • poznają metody odmawiania bez poczucia winy i burzenia relacji
  • dowiedzą się jak radzić sobie z krytyką i manipulacją
Stres – jak sobie z nim radzić

Dzięki szkoleniu w zakresie strategii radzenia sobie ze stresem uczestnicy dowiedzą się:

  • jakie są źródła stresu, mechanizmy jego działania oraz skutki
  • jakie są ich wypracowane strategie radzenia sobie w sytuacjach stresujących i jak je usprawnić
  • jakie techniki można wykorzystać, by skutecznie radzić sobie ze stresem
  • jak zapanować na emocjami w sytuacji konfliktu
Negocjacje – wybrane zagadnienia

Dzięki szkoleniu z wybranych zagadnień negocjacji uczestnicy dowiedzą się:

  • jak zaplanować cele, warianty i strategię negocjacji
  • jak rozpoznać styl negocjowania drugiej strony i jak wybrać swój własny
  • jak dobierać taktyki negocjacyjne
  • jak kształtować klimat negocjacji i budować zaufanie
  • jak osiągać porozumienie i zachować dobrą kondycję psychiczną
Motywowanie pracowników – wybrane zagadnienia

Dzięki szkoleniu z wybranych zagadnień motywowania uczestnicy:

  • dowiedzą się, jak radzić sobie ze zniechęceniem ludzi, którzy kiedyś tryskali energią
  • dowiedzą się, jak tworzyć motywacje poprzez proste niepozorne codzienne czynności,  ale ważne dla poziomu zaangażowania pracowników
  • przekonają się, że 80% motywacji pochodzi z motywatorów pozafinansowych
  • rozwiną umiejętności z zakresu wyznaczania celów, udzielania informacji zwrotnych, prowadzenia rozmów oceniających pracę
 Trenerzy
Justyna Kokot – psycholog, psycholog transportu, pedagog, doradca zawodowy, trener biznesu
  • magister kierunków: psychologii i pedagogiki, psycholog transportu, absolwentka studiów podyplomowych z zarządzania personelem, doradztwa zawodowego oraz diagnozy psychologicznej
  • prowadzi zajęcia na uczelniach wyższych
  • szkoli biznes oraz rady pedagogiczne
  • współwłaściciel firmy szkoleniowej „Centrum Doradztwa i Kształcenia Kadr”
  • współprowadząca pracownię badań kierowców oraz niepubliczną poradnię psychologiczno – pedagogiczną
  • na salach szkoleniowych spędziła już ponad 5.000 godzin
Mikołaj Kokot – menadżer, konsultant i doradca biznesowy
  •  posiada dyplom magistra ekonomii oraz studiów podyplomowych z zarządzania
  • jako menadżer zdobywał doświadczenie pracując zarówno dla dużych międzynarodowych koncernów (Foster Wheeler Energy, Saint Gobain,  Bekaert), jak i firm z polskim kapitałem
  • jako konsultant biznesowy: wspiera procesy zmian i restrukturyzacji, a także zarządzania wzrostem; wdraża systemy zarządzania przez cele; wspiera przedsiębiorców w negocjacjach;
  • jako trener szkoli w zakresie: komunikacji, negocjacji, prezentacji i wystąpień publicznych, osiągania celów oraz osobistej efektywności
 KONTAKT

izabela.sadowska@izba.org.pl

Dwa dni warsztatowe: 480zł

udostępnij:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *